czwartek, 13 lutego 2014

Przerwa

Hej :(
Tak. Tytuł posta jest prawdziwy :c Zawieszam bloga...
Zakładając go nie myślałam, że kiedyś to zrobię. Szkoła,wena... Ciągle to samo. Wolę zawiesić bloga niż nie dodawać posta kilka miesięcy i mieć przez to wyrzuty sumienia.
Chciałabym również przeprosić atorów blogów, które czytam... Przepraszam, że nie skomentowałam ani nie przeczytałam jeszcze nowych rozdziałów, ale naprawdę nie mam czasu.
Przepraszam wszystkich czytelników... Pozbieram siły i wrócę. Wynagrodzę to Wam. Przepraszam :c

~Lumos Maxima

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale doskonale cię rozumiem. Ja mam podobnie tylko szkoła, szkoła i szkoła.
    Będę czekać aż wrócisz ;D

    ~ Jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee :c
    Szkoda...
    Ale będę czekać aż w końcu znów wrócisz ! :)
    Może wtedy będzie jeszcze lepiej?
    Kto wie.. :)
    Pozdrawiam
    Lumi

    OdpowiedzUsuń
  3. wielka szkoda, czekamy na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda. :c
    Ale będę czekać z niecierpliwością. ♥
    Wracaj do nas szybko. :3

    W sumie, to trochę Cię rozumiem. Ja swojego bloga także zawiesiłam... bez odwołania. ;-;
    Ale zaczynam pisać Dramione od nowa, na nowym blgu. Może będzie lepszy. :)

    W każdym razie, wracaj jak najszybciej. :3

    ~Inka

    http://dramioneisall4me.blogspot.com/ <---- Nowy blog. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.:)
    Serdecznie zapraszam na rozdział dziesiąty Bądź Moją Nadzieją.:)

    http://dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com/2014/06/dziesiaty_29.html

    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.:)
      Serdecznie zapraszam na rozdział jedenasty opowiadania Bądź moją nadzieją.

      http://dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com/2014/07/jedenasty.html

      Pozdrawiam serdecznie,
      la_tua_cantante_

      Usuń